субота, 10 грудня 2011 р.

Полтора метра недоразумений, или Не будите спящего дракона! & Полтора элитных метра, или Получите бодрого Дракона!


    Перше на що звертаєш увагу при виборі книги незнайомого автора -- це обкладинка. А вони в видавництва "Альфа-книга" завжди не доречні, не відповідають сюжету та героям, а місцями просто жахливі.  Тож в паперовому варіанті я б ці дві хороші книги нізащо б не прочитала і багато б втратила веселих хвилин. А почитати є що. 
 Півтора метри -- це приклад чудового гумористично-пригодницького фентезі, де, на відміну від подібних речей інших авторів, зустрічаються нестандартні сюжети і не передбачені повороти.
Читається легко і на одному диханні. Хоча ні, не на одному, бо його не вистачить для сміху, що проривається навіть коли ти в людному місці і підхіхікування ставить під сумнів тверезість твого розуму, може то витоптане конопляне поле так діє? ;)
Мені особливо сподобалась динаміка подій, герої живі і їх досить багато, все як я люблю. А ще це дійсно дві рівноцінні книги серії, а не одна розведена та розтягнута для масовості.
  Думаю Уласевич має припасти до душі тим кому подобаються Громико та Панкеєва. Як на мене авторка сміливо входить в трійцю відмінних творців жіночого фентезі. Ніби і нічого епохального, але чимось зачіпає тож просто хочу порадити для приємного відпочинку.
    З нетерпінням очікую на продовження, сподіваюсь не розчарує.





Моя оцінка: 5

Немає коментарів:

Дописати коментар