вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Подорож шоста: Мексика. Лаура Есківель "Шоколад на крутому окропі"

Для продовження своєї подорожі я  перебралась на американський континент, а саме в Мексику. Це мала бути кулінарна подорож,  але більшість з 12 рецептів книги практично не можливо приготувати самостійно.
 "Шоколад на крутому окропі" - це книга для тих, кому подобається жанр містичного реалізму на фоні любовного роману. Ви фанати бразильських серіалів? Тоді ця книга для Вас!
Але на жаль не для мене.



 Більшість героїв просто безхребетні та фанерні люди однієї ролі. Нічого справжнього, чи принаймні цікавого в стосунках і почуттях героїв роману. Їх там так багато, але всі вони пусті і бездарні.
Море захопливих відгуків, які я прочитала про цю книгу мене підвели. Я очікувала на щось значно більше ніж отримала. Дуже шкода витраченого часу і того,  що Мексика ще деякий час буде асоціюватись з цим божевільним борделем.  А ще обкладинка то просто ЖАХ.

Моя оцінка: 2.

Немає коментарів:

Дописати коментар