неділя, 27 листопада 2011 р.

Замість преамбули.... так би мовити...

Все починається зі старту. Навіщо мені цей блог і що з того вийде, поки не ясно. Але я маю про що розповісти таким любителям книг я. Тож, можливо, варто кілька слів про себе, як читача. 
Років до 10 я ненавиділа читання і все що з тим пов'язане. Так склалось завдяки школі, де заставляли здавати "швидкість читання" при яких були присутні якісь незнайомі тітоньки "завучі". Я не могла нормально зачитувати на весь клас, соромилась помилитись, вважала, що якщо не ідеально то краще ніяк. Тож зрештою виходило, що "ш.ч." в мене кульгає. Так я з ним і мучилась поки молодша школа не закінчилась.

А в один прекрасний день мама підсунула мені книгу, що змінила все. Це була "В країні сонячних зайчиків" Всеволода Нестайка. І понеслось... В домі завжди була хороша бібліотека, яку збирала моя мамуся і почитати було що. Спершу дитячі книжки, потім пригодницькі і фантастика та класичні твори (зі шкільної програми та поза нею). Тож так помалу склалось, що без літератури я вже давно не живу. Читаю завжди і всюди, як випадає нагода, звичайні книги, з телефону, чи аудіо форматі.
Кілька років тому я почала оцінювати все прочитане на одному цікавому сайті (nv2.imhonet.ru) і отримала багато рекомендацій, що розширили мій горизонт хороших авторів.  Там назбиралось вже вдосталь написаних відгуків та рецензій тож мабуть з них і почнеться цей блог. А далі вже по мірі того, що потрапить мені до рук.
Всім дякую за увагу. Приходьте ще!

Немає коментарів:

Дописати коментар