неділя, 27 листопада 2011 р.

«Квіти для Елджернона» Деніел Кіз

Це книга з тих, що змінюють погляд на світ і на себе. Надзвичайно сильна та прониклива. Головному герою не просто співчуваєш, йому хочеться допомогти чи принаймні підтримати. Ця книга болить ще довго після прочитання, проникає в серце і живе спілкуючись з совістю.  Зрештою все не могло закінчитись по іншому, бо в житті не буває солодких хепі-ендів.
 Чарлі Гордон (Г.Г.) про себе:
"Цей мій новий інтелект створив стіну між мною і всіма тими, кого раніше знав і любив. Раніше вони сміялися наді мною і зневажали мене за неуцтво і тупість; тепер вони ненавидять мене за мої знання і тямущість. Господи, що ж вони врешті від мене хочуть?"
Я впевнена, що не може залишити когось байдужим.

Моя оцінка: 5+

Немає коментарів:

Дописати коментар