четвер, 20 вересня 2012 р.

Навколо світу через книги

З 1 вересня цього року я розпочала новий книжний тур.
Надихнувшись історією однієї
американської вчительки. Вона поставила за мету прочитати за рік 80 книг, дія кожної з яких відбувається в одній з країн світу, так щоб близько познайомитися з цими країнами. Згідно з правилами, автор не обов'язково повинен бути родом з країни, яку він описує. Якщо американець пише про Кенію, книга зарахується Кенії.

Я вирішила не обмежувати себе ні в часі ні в кількості книг. Отже попереду 197 країн!



Мої правила подорожі:
1. Місце.
Одна книга одна країна. Я обираю книги події в якій відбуваються переважно на території однієї країни, якщо історія зачіпає кілька держав книга зараховується тільки одній.

2. Час.
Книга повинна бути написана за останні 100 років.

3. Жанр.
Роман, повість чи серія оповідань. Ні в якому разі не путівник для мандрівників.

4. Маршрут.
Абсолютно довільний. Як карта ляже. Тобто як прийде книга.


Приймаю рекомендації. Пишіть назву, автора та країну дії. Список того, що я вже запланувала. Можна додавати одразу туди.

Немає коментарів:

Дописати коментар