середа, 26 вересня 2012 р.

Подорож друга: Велика британія.

Продовжуючи мандрівку я перебралась на туманний альбіон разом із романом "Амстердам" Ієна Мак'юена. Я планувала, що це буде книга про Голландію і хоча частина подій відбувалась там, але основна фабула все ж таки англійська.
Не можу сказати, що історія мені сподобалась. Залишилось якесь відчуття штучності та не щирості. Наче автор складав роман описуючи, шукаючи дух покоління, яке йому самому не довподоби. Як на мене сюжетні лінії занадто схематичні і шаблонні. Атмосфера якась сіро-буро-не внятна. Все наче і правильно, але не надихає.
Чим може закінчитись зустріч трьох колишніх коханців і законного чоловіка на похоронах жінки яку вони колись всі наче б то кохали? Для одного оприлюдненням переодягненого "скелету у шафі".  Для двох інших угодою про взаємну евтаназію. І тільки чоловік залишився задоволений тим, що зможе влаштувати панахиду на якій говоритиме по померлу тільки він.
 Один із головних героїв пише симфонію тисячоліття і вона вдається добре, окрім фіналу, не вистачає якоїсь варіації чи імпровізації. Так і з цією книгою: чогось не вистачило для повноти картини.

Моя оцінка: 3

Немає коментарів:

Дописати коментар