субота, 10 листопада 2012 р.

Подорож девята: Афганістан. Халед Хоссейні "Лови повітряного змія".

Продовжуючи подорож я натрапила на  насичену темну книгу про дружбу і зраду. Історія, що затягує у чорний вихор подій. Складається враження, що йдеш по болоту, а зупинитись неможливо. Залишається лиш сподіватись, що попереду віднайдеться тверда земля і свіже повітря. Якщо існує нерозділена дружба то Халед Хоссейні описав її дуже реалістично.
Чудово розумію чому ця книга стала бестселером: вона просто не може залишити байдужим. Її герої дуже контрастні, різні та протилежні як полюси.

Можна довго розказувати про сюжет та персонажів, але цього буде не достатньо, щоб пояснити чим мене захопив у полон Хоссейні. Просто це приклад такої літератури яку я люблю. Вона спонукає до подальших пошуків, що ж було насправді у той час в тій країні і чому все склалось саме так. І справа, не стільки в історії, скільки в людях про яких, як виявилось, я знаю недостатньо.

Моя оцінка: 5.

1 коментар: